Stomp Til Erhverv


MUSKALSK TEAM-EVENT TIL PERSONALE-ARRANGEMENT!

Covid19-sikker teambuilding/aktiv underholdining til erhverv og firma

STOMP TIL ERHVERV OG FIRMA.

”Vi har haft mange oplevelser med forskellige optræden til vores konferencer, men denne her med Anders Bo sad lige i skabet! Alle var med og der var en utrolig god energi!!
Terese Thomsen, Arbejdsmiljøsekretariatet (Til mødedag på Hotel Nyborg Strand med 300 deltagere)

Aktiv underholdning til konferencen, mødedagen, temadagen, firma-event, jubilæum, firmafesten eller julefrokosten hvor der er brug for et ekstra løft af humøret, samarbejde eller til  afkobling mellem møder!

Alle arrangementer er p.t. (pr. 1/11 - 2020) underlagt covid19 restriktioner, så der max. må være 10 deltagere til møder, konferencer, julefrokost, personalearrangementer m.fl.

Er der flere end 10 ansatte i jeres firma kan I opdele jer i grupper a 10 personer og jeg laver en workshop med hver gruppe!

Jeg følger nøje udviklingen og afvikler covid19-sikre workshops med afstand, afspritning, mundbind m.m. Jeg medbringer gerne mundbind til alle deltagere! 

Fra 5 - 500 deltagere! 

Forløb tilbydes i 30 / 45  / 60 /  90 minutter.

Skriv eller Ring uforpligtende med jeres ønsker og behov: MOBIL: 22895140

INDHOLD OG FORLØB.

Stomp til Erhverv og firma styrker samarbejdet og fællesskabet gennem humor og flow. Aktiviteterne skaber energi, entusiasme og positiv attitude hos hver enkelt deltager!

Stomp er genialt til at kombinere med indhold i netop jeres firma/virksomhed. F.eks. Øget samarbejde, team-work, ny-udvikling af firmastruktur, sammenlægning af afdelinger, ændring af gamle vaner eller simpelthen oplev en feel-good oplevelse ud over det sædvanlige!

Workshoppens forløb går fra  opvarmning med "ICEBREAKERS", der får alle til at slappe af og more sig, hvorefter alle sættes i gang med at spille på STOMP-INSTRUMENTER (plastikflasker,  murerspande, murerbaljer, stikker, køller m.m.) - enkeltvis, parvis og i grupper. Til sidst fyres hele showet af  som en stor GRAND FINALE!

Alle forløb udføres på en nem og brugbar måde, der får deltagerne til at arbejde med stemme, stomp-instrumenter og krop uden at dette føles intimiderende!

Over 20 års erfaring med stomp- og Skraldejam-workshops gør at Anders Bo Pedersen er i stand til at fokusere på den positive indstilling hos deltagerne og fremhæve denne, så alle føler at de kan være med og får en sjov og anvendelig oplevelse!

KUNDERNE UDTALER:

  • "Icebreak'erne var geniale til at styrke det indbyrdes forhold mellem vores medarbejdere og stomp-rytmerne gav en stærk fællesskabsfølelse hos alle deltagere!" (Tina Schmidt, Geodata-styrelsen på Hotel Comwell i Rebild bakker).
  • "Jeg har engang deltaget i et personale-arrangement på mit gamle arbejde ved Holckenhavn Slot, hvor du kom forbi og vi havde en fest! Det kunne jeg enormt godt tænke mig at opleve igen!" (Mia Rasmussen, Bunker Holding).
  • "Jeg havde fornøjelsen af en stomp-session med dig på lederdag for IT-relations ledere på Haraldskær Sinatur Hotel i Vejle her i efteråret 2019. Det var bare det fedeste! Jeg står for at arrangere sommerfesten hos IT-relation og vi kunne godt tænke os at få dig tilknyttet igen, i løbet af dagen." (Lasse Staunstrup Lassen, Project manager, IT-relation).
  • "Tak for en supertime med dig. Vi havde en dejlig konferencedag, bl.a. takket været din optræden med os." (Merete Schlüter, Codex-advokaterne til konference på Hotel Sixtus i Middelfart).

Tidligere arrangementer.

  • Anders Bo har bl.a. lavet stomp-arrangementer for følgende firmaer i 2019 og 2020: Trafikselskabet H.R./Aalborg, Alm. Brand/Aarhus, SAMN - Horsens vandforsyning, Visio-link/Aarhus, Geodatastyrelsen/Aalborg, M.T.Højgaard/Dk, Firmenich Denmark, Codex advokaterne, Viden Djurs/Grenå, IT-relation/Vejle, Faxe musikskole og mange fler..!
  • SE eksempler på flere firmaer og arrangementer udført af Anders Bo Pedersen (referencer klik her)
  •  LÆS om flere arrangementer med firmaer KLIK HER!
  • Link til Anders Bo P. på linkedin: KLIK HER!

PRISER.

Pris-eksempler: 5 - 15 deltagere: 3.500 kr. + kørsel / 15 - 30 deltagere: 4.500 kr. + kørsel / 30 - 50 deltagere: 6.000 kr. + kørsel / 50 - 75 deltagere: 7.000 kr. + kørsel / 75 - 100 deltagere: 8.000 kr. + kørsel. (alle beløb er Honorar / B-indkomst uden moms). Ring og få en aftale om netop DIT arrangement: 22 89 51 40. Eller udfyld blanketten forneden. 

Få også  STOMP TIL JULEFROKOST

 

    Kontakt mig